top of page
  • Foto van schrijverMirthe

De Verdwenen Ruïnes van Arnak - Tegelhouder

Bijgewerkt op: 6 apr. 2022

Naam: De Verdwenen Ruïnes van Arnak - Tegelhouder

Soort spel: Upgrade

Uitgever: Game Maker

Prijs: €16.49


De upgrade bestaat uit:

  • 1 tegelhouder


Beoordeling

Ik vind de Verdwenen Ruïnes van Arnak een super leuk spel. Het spel staat in de top 10 van meest gespeelde spellen. Als je de top van de tempel hebt bereikt kan je natuurlijk tegels verdienen die extra punten opleveren. Deze tegels liggen tijdens het spel op stapeltjes en deze verschuiven vaak en liggen er dan niet echt netjes meer bij. De Game Maker heeft nu een speciale tegelhouder gemaakt waar je alle tegels netjes inzet!

Als je de tegelhouder koopt krijg je een 3D geprinte tegelhouder. Je kan daarbij kiezen uit twee kleuren: goud of plastic. Ik vind het super fijn dat je dus uit twee kleuren kan kiezen. Zelf heb ik gekozen voor de gouden kleur, want die vind ik het best passen bij de tempel.

De tegelhouder is daarnaast ook super gedetailleerd. Aan de zijkant van de tegelhouder bevindt zich een trappetje en overal zie je stenen, dus het past goed bij het idee van een tempel.

Daarnaast heeft de tegelhouder verschillende vakjes, waar je de tegels goed in kan zetten. Deze kan je bovendien ook nog sorteren op waarde, waarbij de laagste waarde onderaan komt en de hoogste waarde bovenaan.

Ik vind deze tegelhouder echt wat toevoegen aan het spel, het ziet er super mooi uit en het bergt de tegels dus goed op.

Enthousiast geworden na het lezen van de review? Je koopt de upgrade hier.

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page